*

Tuesday, 31 January 2012

jom melancong..

Assalaam.. 
Pagi tadi singgah ke TH Travel..tengah cari pakej pelancongan yg menarik untuk di jejaki..
Oh ya!! Hongkong Disneyland!!
waaaau!!
 bes tempat ni.. tambah bes kalau bawak budak2 datang ke sini kan?..


ada sesiapa nak ikut!! 
jom menabung..kita pergi melancong ramai-ramai..
sesiapa yang dah penuh tabung pelancongan tu..jom kita pergi sama-sama!!!



jumpa gambar nie..tetiba teringat taman roseku dihalaman rumah lama..huhu
kat area ni sekarang..tuan rumah baru tu tanam pokok buah mangga.huh!
macam tak sesuai jer..huhuh

7 comments :

  1. Wahhh.. bestnya.... Bila la tabung saya nk penuh ni asyik kene korek jer...

    ReplyDelete
  2. bestnya nk gi melancong..

    kita teringin sgt nk bawa ank ke disneyland..

    salam perkenalan dari http://www.kasihsalina.com/

    jom follow kita lak ekkk..

    ReplyDelete
  3. Best kak. Ella dah 2 kali ke sana tp rasanya pakej tu mahal la kak.

    ReplyDelete
  4. salam K.Rose...mahai tu kak!!Xmampu den :D

    ReplyDelete
  5. wah...bestnya kak yon.... tabung munna baru cukup utk jln2 dlm M'sia je...

    ReplyDelete
  6. Kak ros boleh la, sepanjang masa honeymoon, jeles i.
    Kak ros, header baru tu bangku kt rmh baru ye? santek..

    ReplyDelete
  7. rm3k + itu ini = rm5k adusssshhh

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..