*

Monday, 16 January 2012

jalan kerja..

Assalaam..
Lama dah papa tak dapat tawaran jalan2 sambil kerja. Rindu pulak nak buat kerja2 camtu lagi. Dulu masa banyak dapat tawaran..rasa rimas pulak, asik keluar kawasan aje. Takde masa nak rehat2 kat rumah. Sekarang ni..bila ada banyak masa..kerja pulak takde. Tengah dok pikir2 nak cari jalan kerja. Kerja apa ye? ..hurmmm. Teringat buku tex dulu... yang ada ruangan 'jalan kerja' di tepinya....hehehe




 Baca balik pada n3 akk disini...bateri kereta akk dah kong sebenarnya. Bila bawa ke workshop, terkejutnya akk, papa n apex workshop tu..yang bateri kereta akk kali terakhir di tukar pada tahun 2006. macam tak percaya aje! percaya ke tak caya? lama tu!!. biasanya.. paling lama..boleh tahan 3 tahun. Kalau boleh bertahan sampai 5 tahun tu dah dikira bonus...hehe

2 comments :

  1. jln2 sambil kerja ye kak? romantik!!

    ReplyDelete
  2. kete akk tu jrg bergerak ke mn2 ke?

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..