*

Thursday, 19 January 2012

hari khamis yang manis..

Assalaam..
Hari khamis akk yang manis..:))))
sebaik saja dapat sms dari Oya, kata.." nak makan tengahari kat rumah ibulaa " akk terus keluarkan ikan kat peti ais yang dah seminggu duk beku kat situ.
Lama dah rasanya.. kami bertiga tak makan tengahari di rumah bersama..

terasa rumah ini meriah semula..:)))





10 comments :

  1. hati ngah berbunga laa tuh yea? hikhikhik...

    ReplyDelete
  2. Seronoknya bila menikmati juadah bersama anak2 trsayang yg dok berjauhan....

    ReplyDelete
  3. bestnya kak dapat berkumpul... menu pun nampak sedap je tu

    ReplyDelete
  4. makan ramai2 memang meriah
    bertambah je dua tiga kali
    hehe

    ReplyDelete
  5. Boleh bayang kegembiraan hati si ibu :-)

    ReplyDelete
  6. ehem..terubatlah rindu akak kat oya kan..hu2x..

    ReplyDelete
  7. lama btl liza x ke sini,hihi..blog sndri pun liza x bkk mcmne nk jln2 kat blog org kannnn..

    ReplyDelete
  8. makan ramai2 mmg berselera jer kan...tak sedar nnt dah bertambah2 nasinya...

    ReplyDelete
  9. kalu sy pon jd mcm tu...bersemangat bla ramai2

    ReplyDelete
  10. ibu...nak jugakkk...hehehhee

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..