*

Thursday, 22 December 2011

usana..

Assalaam..
Aktiviti selingan..

Sudah 2 bulan akk makan product Usana ni. Alhamdhulillah..kesihatan akk bertambah baik..

Sebelum ini..papa yang makan dulu..dari segi kesihatannya..banyak perubahan berlaku. Tekanan darah dah stabil..tiada kencing manis..papa pun nampak lebih awet muda..hehe ( kawan2 yang perasan )walau berat  badan tak banyak berubah..yang penting papa sihat..alhamdhulillah..

Akk pulak..belum banyak sangat perubahannya..sbb baru saja makan Usana ni kan... Apa yang akk perasan..tenaga/stimina akk bertambah. Kalau tidak dari mana datangnya kekuatan akk untuk menguruskan majlis perkahwinan anak akk tempoh hari..dlm masa yang sama akk berpindah rumah pula. Dalam masa seminggu saja..semua mesti siap sedia untuk majlis tersebut. Alhaamdhulillah..dengan izinNya..semua selamat..dan akk bertambah sihat..

dua jenis makanan tambahan asas..

tambahan vitamin ikut pilihan..

syarikat paling top.pilihan majalah bukan milik sendiri tau !


6 comments :

  1. syukur produk tu sesuai dgn kakyon..mama pulak tak blh makan sembarangan supplement..akan ada tindakbalas..hu2x..skrg ni mama mkn jus manggis `xango` je..hu2x..

    ReplyDelete
  2. belum pernah cuba sebarang makanan macam ni
    alhamdulillah masih diberi kesihatan oleh allah

    ReplyDelete
  3. first time dengar la kak. Nanti jumpa akak cerita lebih2 lagi ye.

    ReplyDelete
  4. mama..
    teruskan dengan produk yg sesuai dgn mama.semuga mama di beri kesihatan yg lebih baik.
    akk ada buku nk bagi mama baca..tp nk contact mama camna?

    ReplyDelete
  5. tehr..
    alhamdhulillah.jagalah pemakanan dari usia muda.
    kami yg dah warga emas ni..dulu2 main mkn aje apa yg terhidang,x pernah fikir kesan dr tabiat pemakanan kami.dh sakit baru nk jaga makan, kena tambah dengan supplement lagi..huhuh

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..