*

Saturday, 17 December 2011

sembang dengan cucu..

Assalaam..
Sebelum taip N3 ni..akk sengeh dulu...ngeeeeeee..
Rasa nak tergelak..bila terkenang perbualan akk dengan cucu sulong akk beberapa hari lepas. .
 ~ Umur Dhani 8 tahun ~ sepanjang cuti sekolah ni dia duduk dengan akk..


* Dhani!.. Dhani duduk/tinggal dengan Wan ajelah ye..
- kenapa pulakWan?
* Wan dengan Atok sunyilah..tinggal dua orang aje. Kalau Dhani ada, boleh Wan n Atok cakap/cerita dengan Dhani..takdelah Wan n Atok sunyi sangat..
- Ucu mana..Ucu kan ada?
* Lorr..Ucu kan dah kawen..dia ikut suami dialah..dia balik pun sesekali aje..
- anak Wan yang lain mana ?
* anak Wan kan semuanya dah kawen..semuanya dah duduk rumah sendiri. Wan mana ada anak lagi..
- kenapa Wan tak beranak lagi? beranaklah lagi Wan!
* hadoiiii yai..budak niii!..sabo ajelaa...hehehhe...
 atok dengor pun tersengeh...hukhukhuhk

7 comments :

  1. ha2x..bijaknya budak2 sekarang, kadang2 pening fikir nak menjawab pertanyaan diaorg !!..mcm ank buah mama selalu tanya soalan2 pelik..hu2x..

    ReplyDelete
  2. budak sekarang memang pandai..zaman dah berubah kan.

    ReplyDelete
  3. satu cadangan yang bagus juga tu sebenarnya
    boleh difikir2kan

    ReplyDelete
  4. hahahahaha...so sabar jela

    ReplyDelete
  5. Adoii....kakrose kena mkn makjun subur ni....hehe..

    ReplyDelete
  6. kahkahkah. kelakar la kak.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..