*

Saturday, 10 December 2011

nak tumpang glamer kejap..

Assalaam..
Siapa yang tak nak tumpang glamer bergambar dengan artis kesukaan mereka kan? tak terkecuali dengan akk..hehe
Nampak aje kelibat artis kesukaan..pasang niat dah..mesti nak ambik gambar..hehe
Itulah yang terjadi siang tadi. Akk menghadirkan diri, memenuhi undangan ibu saudara Ziana Zain *saudara kembar ibu Ziana zain* yang dulunya pernah menjadi jiran akk..kemajlis perkahwinan anak perempuannya. Kebetulan sebaik saja akk selesai makan, akk dah nampak kelibat Pak Zain. Klau ada pak Zain..mesti ada Ziana Zain. Apa lagi..akk pun paksa papa jadi *papa razi..heheh

 gmbr kenangan bersama tuan rumah 

manis nya senyuman pengantin...

9 comments :

  1. he2x..teruja kan kakyon dpt bergambar dgn artis..aritu mama jumpa pelakon irma hasmie kat nilai 3..ank mama sibuk bergambar dgn irma..he2x..

    ReplyDelete
  2. Anuar zain takde ke? Kecik je ziana zain ni kan?

    ReplyDelete
  3. Ziana zain berbeza dulu n skrg, makin putih......tahniah kak rose.

    ReplyDelete
  4. sukenye die dapat jumpe retis,,hiehie

    ReplyDelete
  5. mama..
    sebenarnya dulu selalu jumpa dia kat rmh maksedara dia sebelah rmh akk aje kt seksyen 17.masa tu dia belum kawin.klau dtg pakai kain batik aje..hehe
    tak kisah pun nk berganbar.kali ni saje nk glamer skit,nk masukan dlm blog..:p

    ReplyDelete
  6. Lyd..
    anuar memang xpernah nmpk life kt mana2.mahal sangat kut..hehheh

    ReplyDelete
  7. Zana..
    memang berbeza..hidung pun dh lain.klau taktengok betul2 tak cam dah..

    ReplyDelete
  8. yie76..
    sib baik dia tak geletis..;)

    ReplyDelete
  9. keciknya ziana zain.... friendly tak ziana zain kak yon?

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..