*

Wednesday, 14 December 2011

jom kita berehat..

Assalaam..
jom kita berehat kejap dalam taman ni. bangku ada di hujung taman tu..silakan!
kita lepaks sambil menghirup udara segar..
1..2..3..tarik nafas..turun nafas...ulang2 banyak kali...
 pastikan persekitaran anda sekarang berbau harum bila anda melakukan aktiviti nie ye...heheh
kang ada pulak yang berbau petailah..
bau longkanglah..
bau hanchinglah..
hapaklah..
mau fengsannn oiii..

5 comments :

  1. ha2x..baca entry kakyon sambil gelak sorang2 !!!..bagusnya kalau kat rumah ada tulip yg cantik tu..

    ReplyDelete
  2. slmt malam...singgah ziarah

    ReplyDelete
  3. salam K.Rose..cantiknyaaaaa gambar tu.Klu dapat dok kat taman cantik camni,mmg xmo balik lar :D

    ReplyDelete
  4. cantik sungguh
    kalau la laman tepi rumah saya macam ni
    mau dok kat tanah je layar internet
    hehe

    ReplyDelete
  5. Kalau terjumpa taman macam tu kat malaysia ni nescaya saya tak nak balik rumah...hu..hu..hu

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..