*

Tuesday, 13 December 2011

hopeless

Assalaam..

Selama 56 tahun ini..seingat akk, belum pernah ada sesiapa bertanya..
 rose! kau menangiske?
kalaulah ada yang bertanya.. dah tentu akk jawab..
ye! akk sedang menangis nie...
kenapa kau menangis rose?
ada kau kisah ke..akk menangis ke tidak!

4 comments :

  1. salam kak rose..tak pernah org bertanya,kau menangis ke?..kerana kita susah nak jumpa kawan2 yg sanggup menangis bersama diwaktu kita menangis..!!!..hu2x..

    ReplyDelete
  2. wslm mama..
    baca statement mama ni pun dh buat akk sebak..huhuh
    bukan stakat kawan aje mama..kekadang, org terdekat pun tak kisah apa yang terpendam di hati kita..

    ReplyDelete
  3. saya kesah. saya tak nak akak sedih.

    ReplyDelete
  4. ya la
    tak pernah pulak ada yang bertanya macam tu
    kan?

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..