*

Sunday, 11 December 2011

hati terbakar..

Assalaam..
Selalu gak dengar orang merungut..kalau tengah marah, sebut "hati aku tengah terbakar ni dengan sipolan...blablabla...."
takpun sebut "terbakor betul hati aku ni nengok sipolan..blablabla..." hehehe
kalau betul hati tu terbakor..macamana ler ghupanya ye..

macam ni ker?
Akk mengingatkan diri akk..janganlah cepat sangat membakor hati sendiri..dan juga  mengingatkan orang lain ..janganlah suka membakor hati orang lain. Kalau dua2 dah terbakor kan susah nanti..langsung takde hatikan!!
jadi jagalah hati memasing..jangan sampai terbakar ye!!!!

5 comments :

  1. kakyon..camtu rupanya bila hati terbakar ek?..he2x..
    susah kan bila hati kita terbakar, hendak2nya ada pulak yg cuba membakar kannya lagi..hu2x..sabar jelah..

    ReplyDelete
  2. mama..
    cantik juga kan rupa hati terbakar?
    takde angin tu..klau ada angin tiup harus rentung..heheh

    ReplyDelete
  3. selalu cuba kontrol ati dari terbakor sbb kalo terbakor tak terkawal .. rentong jwbnya.

    ReplyDelete
  4. susah kan kakchik kalau hati terbakor..dh hitam susah nak putihkan balik..

    ReplyDelete
  5. susah kan kakchik kalau hati terbakor..dh hitam susah nak putihkan balik..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..