*

Thursday, 29 December 2011

hari rabu akk..

Assalaam..
Petang selasa Oya bawa balik buah cempedak, pelanggan bank yg bagi..katanya. Ibu goreng.. pagi nnti adik singgah amik..nak bagi bos.
malamnya.. papa balik bawa buah cempedak juga. Apa hal pulak derang ni.. dua2 pikir pasal buah cempedak? rupanya..sebelah pagi akk smbil kemas rumah..berangan dan teringat nak makan buah cempedak. tak terfikir pulak apa yang akk fikirkan..boleh sampai kepada fikiran derang..hihihi


Pagi ni..bekpes dengan cempedak goreng. yg tapau..tapau jugak.yang tinggal tak sampai 5 minit licin!..hehe


malam..ada mesyuarat kumpulan marhaban plak. biasanya..kami bincang2,melaporkan aktiviti dan laporan kewangan aje tanpa minit mesyuarat. kali ini..ada ahli yg nakkan minit mesyuarat yg lepas. dpt call jam 4pm..nk mesyuarat jam 9pm, apa yg akk dpt buat?


inilah keputusannya..
nak taip merangkap jadi perangkap..jauh tu antara M dengan P..

yg ni boleh lagi di terima..I dengan U kan dekat2 aje. saje akk taip huruf besar..bio senang makcik2 nak baca..kut2 terlupa nak bawak teropong..heheh

3 comments :

  1. saya memang suka cempedak goreng ni
    memang sangat sedap

    ReplyDelete
  2. sedapnya cempedak goreng tu..bila dah down ni semua tak blh makan..hu2x..ruginya !!..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..