*

Thursday, 29 December 2011

hari khamis akk..

Assalaam..
Selamat hari khamis yang manis..:)
Entah apa angin orang dua beranak ni..menjerit2 bergurau main gusti..ala-ala sumo..sib baik masih pakai sopan lagi..hehe..
macam inilah atuk dan cucu yang suka bergurau..gamat rumah dibuatnya. mereka saling ejek mengejek..bergurau sampai berpeluh satu badan. memasing tak nak mengalah..dua2 nak menang..


nak meredakan gurauan dierang..akk ajak keluar...
- pergi tukar kipas yang terbakar kat kedai di shah alam aje..
- pergi cimb PJ nak ambik cek book papa. jem giler..gara2 ada austin mini terkandas di tengah2 jalan. tuan dia relek aje duk bawah pokok..
- sementara tunggu papa dalam bank..akk duduk dalam keter. mak aii..sedapnya tertidur..sampai papa masuk keter pun akk tak sedar.  Ya Allah! awak tidurke? dengan pintu yg tak berkunci..henbag atas pangku..kalau nak berlaku sesuatu..bila2 aje tau! ( akk ni pantang masuk kete..nak terlolap ajo mato den nih..heheh)
- balik singgah Giant seksyen 13, cadangnya nak beli tudung. tak jumpa pulak yang sesuai..huhu
- singgah makan tengahari kat kedai makan sebelah kedai bakery bagus yang fofular tu..
- dalam perjalanan balik rumah..nampak pulak ada gerai jual durian kat depan shah alam mall. Dhani beria nak makan. papa beli..3 bijik rm10. sampai aje rumah bila bukak..hampeh!!!..sesuai buat kuah aje!!!

tengah pasan terik..memilih durian..akk duk dlm kete aje..sib baik den tak raso nak terlolap..heheh

7 comments :

  1. syukur tiada berlaku kejadian yg tak diingini..bahayanya kalau tak lock keta dari dalam..hu2x..

    ReplyDelete
  2. seharian juga ya
    dah tak larat dah rasa nak ke sana sini seharian dengan kereta
    jalan pun asyik jem je

    ReplyDelete
  3. best arr tgk kak yon dan abg yon ni. loving couple sampai bila-bila giteww

    ReplyDelete
  4. mama..
    belum terkena..memang kita leka.mintak2 jauhkanlah..

    ReplyDelete
  5. tehr..
    kat kl ni..masa lebih lama di jalanan dari buat urusan..huhu

    ReplyDelete
  6. tehr..
    kat kl ni..masa lebih lama di jalanan dari buat urusan..huhu

    ReplyDelete
  7. kakchik@ella..
    hehehe..begitulah hendaknya..selamanya..amin.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..