*

Wednesday, 28 December 2011

hari ahad akk..

Assalaam..
Hari ahad akk yang lepas..duduk2 bersantai aje kat rumah. menunggu tetamu, tetamu tak jadi datang. ada jemputan, tak dapat nak pergi.. gara2 menunggu tetamu yang tak jadi nak datang..huhu
Nasib baik semua penghuni  ada dirumah, taklah terasa sunyi sangat. kalau tak, akk dah cabut kaki..pergi ntah kemana2..hehe.
Pagi Oya yang buat bekpes. air tangan pertamanya selepas bergelar isteri..



Akk macam biasala..klau dah takde kerja nak buat..buat2lah kerja menyibukkan diri..alih barang, dari sana kesini..alih pulak pasu bunga, dari sini kesana..tak kisahlah..buat apa2 kerja..janji badan keluar peloh..

 pokok rose yang akk asingkan dari yg lain kerana tak mahu terjangkit dengan wabak penyakit. tengah musim luruh bunga..tu yg nampak daun aje..



habis daun dan bunga berlubang..dibaham si kumbang jahanam..


pokok rose ni yang paling rajin berbunga masa duduk kat rumah lama..
bawak pindah, dah jadi togel macam pokok kektus..huhuh

8 comments :

  1. brekpes roti sekeping jer...

    ReplyDelete
  2. pagi2 pun nak kena cari nasik gak la
    dah biasa ngan nasik
    mana tahan kalau roti sekeping je macam ni
    huhu

    ReplyDelete
  3. Kesian pokok ros tu, daun tah mana2...
    Kakrose, balik tahun dpn kita jumpa jika ada transport ye.

    ReplyDelete
  4. Salam Kak Rose@Yon ...Apa khabar? lama tak jenguk akak... best tak duduk rumah baru ? tentu lah best kan... cantik rumah akak ... hari tu pergi semasa kenduri tak dapat nak jenguk dalam rumah akak ..nanti azzah nak datang bila2 senang pulak .. boleh lah tengok hasil dekorasi akak di rumah baru ...banyak kumpul PML lagi ke kak?
    Azzah dah slow dah ...rumah dah penuh..tak ada tempat nak letak ..

    ok kak..nnt jumpa lagi ...

    p/s: masih belum buat entri semasa kenduri kahwin anak akak..cari gambar mana entah anak azzah upload... tak jumpa lagi folder gambar tu..huhu ..jangan marah kak... hehehe

    ReplyDelete
  5. My Little Diary..
    cukupla tu..telor aje dah 2 bijik..hihi

    ReplyDelete
  6. tehr..
    klau dh biasa mkn nasik..nk pekena nasik juga..baru puas rasanya kan..

    ReplyDelete
  7. zana..
    akibat si kumbang durjanalah tu..
    takde rezeki nk jumpa kat semenanjung. insyaallah jumpa tahun depan..klu pnjang umur..:)

    ReplyDelete
  8. waslm azzah88..

    akk khabar baik..alhamdhulillah..ala bestla jugak.
    takde apa yg berubah pun azzah..decorasi yg sama aje.mls dah nk berhias sangat.brg decor yg cenonit2 tu simpan dlm stor.

    PML masih koleksi yg sedia ada. takde penambahan pun.bak kata azzahlah..rumah penuh..takde tmpat nk letak nanti.

    akk terkilan x dpt amik gmbr dengan azzah sekeluarga. akk x pegang kamera masa tu.terlepas semua nk bergmbr dgn rakan2 blogger yg lain.huhu

    senang2 jemputla dtg rmh ye azzah..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..