*

Wednesday, 26 October 2011

salah siapa agaknya...

Salam..
Beginilah sikap remaja zaman ini. Tak menghargai nyawa sendiri. Bukan saja remaja lelaki yg suka merempit..remaja perempuan pun sama. berani sungguh dia ni..dahlah lalu jalan besar..tak pakai topi keledar..merempit laju bagai halilintar. ntah ada lesen ke tidak agaknya. bila berhenti kat trafik light, papa tegur..dik! tak takut ke..kalau terjumpa polis nanti! sambil  menjeling..boleh dia kata.. belahhh lahhh....
salah siapa agaknya.. bila remaja bersikap begini ye?

pakaian luar cantik dah! 

8 comments :

  1. Ya Allah .. mana gi budi bahasa?

    ReplyDelete
  2. Ya Allah .. mana gi budi bahasa?

    ReplyDelete
  3. budak2 zaman skg, dah xde rasa hormat pd yg lebih tua.. masyaAllah

    ReplyDelete
  4. Salam Kak Yon...apa khabar? lama tak menjenguk kat sini...rindu kat akak ...azzah terlammpau bzzz sejak kebelakangan ni..sebab tu tak sempat nak menjenguk rakan bloggers...

    mmg lah kak... bertudung ..tapi budi bahasa dah kat kaki... hampeh! bak kata budak2 sekarang ...sebenarnya ...kesiannn sangat kat dia orang... mungkin ibu bapa dah bagi ajaran yg baik ..tapi anak2 muda ni tak ikut... apa yg Azzah terfikir, azzah pun ada anak2 sebaya mereka ... berdoa dalam hati..Ya Allah Ya Tuhanku... Engkau Peliharalah anak2 ku, dan anak2 sahabat2 ku dari termasuk dalam golongan orang2 yang sesat dan tidak mendapat petunjuk... Engkau berkatilah hidup anak2ku dan tunjukkan lah mereka jalan yang benar, iaitu jalan ORANG2 YANG SOLEH DAN ORANG YANG eNGKAU bERI pETUNJUK...dan jadikanlah mereka termasuk dalam golongan orang2 yang beriman..Amin.

    ReplyDelete
  5. nak salahkan siapa lagi kakyon?..bukan salah ibubapa diaorg pun !!..memang ank2 skrg dah hilang hormat kat org2 yg lbh tua dr mereka..hu2x..

    ReplyDelete
  6. budak2 zaman sekarang....takut kita nak menegurnya....

    ReplyDelete
  7. Masing² nak tunjuk terer...

    ReplyDelete
  8. kalau Alinlah budak tu...Alin akan senyum jek kot..tak sampai hati nak jawab camtu..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..