*

Friday, 7 October 2011

Operasi bermula..

Salam..
Beberapa hari dah menunggu keputusan, nak dapatkan CF rumah baru kami dan terus dapat kunci rumah untuk berpindah..nampaknya tiada rezeki kami nak mengadakan majlis kenduri kawin di rumah baru. Pemaju ada janji nak serahkan kunci secepat mungkin..tapi dari hari ke hari..cuma janji saja. Apa pun tak ada.  Hanya tinggal sebulan saja lagi..bayang kunci pun tak nampak. Jadi kami buat keputusan akan mengadakan majlis kenduri kawin di rumah yang kami duduk sekarang..



6 comments :

  1. akak bernasib baik jugak. rumah saya dpt CF lepas 7 tahun. lagi sodih

    ReplyDelete
  2. biasalah janji2 palsu pemaju ni..takpe, takde rezeki nak buat majlis kat rumah baru..janji CFnya dapat !!..saba ya akak..

    ReplyDelete
  3. Ida..
    kenapa jadi camtu ekk? biasalah pemaju ni..duit dah dpt,dia lepas tangan.dia nk salahkan majlis bandaran yg xnak kuarkan CF.

    ReplyDelete
  4. mama..
    yelah mama..nk buat camne ye, brgantung pd rezekilaa.. :)

    ReplyDelete
  5. takder rezki kakyon..ada hikmahnya

    ReplyDelete
  6. Alin..
    yelah tukan..:)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..