*

Thursday, 20 October 2011

bz lagi ..part 3

Salam..
Hari -hari bz..
Berusaha nak dapatkan lantern-lantern nie. Shah Alam...Klang..ke KL..baru jumpa. Dua hari mencari...last2 dapat juga yang di hajati..hehe

Dah tiga hari bakar kek cawan nie tak siap2. tengoklah lautan kek cawan yg belum siap sepenuhnya. kena ambik masa sehari dua lagi baru siap..jenuh!!! huhhu..


Mendeko bakul-bakul lama dan baru. Olih kerana theme memerlukan bakul yg banyak..semua bakul yg ada di rumah di beri wajah baru. spry cat semula..tukar baju..deco-deco sikit..hihi



yang kelakarnya..papa tanya.. kenapa bakul tu ada yg pakai bengkung..ada yg tak? kah kah kah..
akk jawab..yg berbengkung tu sebab dia takde pinggang..boroiiiii...huwahahahah...

4 comments :

  1. sibuknya kakyon ni !!..he2x..cukup tak tido tu?..rahat mesti cukup tau..
    cantik kek cawan tu..mama respect kakyon semua buat sendiri..puas hati kan bila kita dpt buat sendiri..he2x..

    ReplyDelete
  2. comelnya cup cake tu ...geram munna tgk

    ReplyDelete
  3. mama..
    tengah sibuk sesangat..
    insyaallah..tido tu pantang letak aje..hehe
    memang puas hati buat sndiri..yg ye nya..nk jimat kos..hehe

    ReplyDelete
  4. munna..
    terimakasih.geram sbb gebu ekk..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..