*

Wednesday, 14 September 2011

nama dan rupa tak sama..

Salam..
macam teka teki plak. nama lain rupa bentuknya lain..
nama popular " biskut butang "..tapi, rupanya tak macam " butang " pun..
Masa kecik, suka makan  gulanya dulu..lepas tu baru biskutnya..
kalau pergi main, masuk kocek..makan gula dulu. kalau kawan minta dapat biskutnya aje..hehe

Tetiba teringin nak makan..dah jadi bebudak pulak!
Sebenarnya akk beli ni nak buat ole-ole untuk tetamu kecil akk..

6 comments :

  1. teringat masa kecil mama pun selalu makan biskut ni..he2x..

    ReplyDelete
  2. Dinda boleh dikira tetamu kecik tak kanda? Dinda bukan apa .. Dinda teringin kat semekut ni .. tu yg tetiba nak jadik kecik. Hihihi

    ReplyDelete
  3. mama..kiranya biskut ni di sukai sepanjang zaman..tak kira usia..

    ReplyDelete
  4. kakchik..
    ala2 comey budah kecik ni..tadah poket..

    ReplyDelete
  5. dulu masa kecik2 klu ada jamuan je kat sekolah biskut ni lah pilihan hati

    ReplyDelete
  6. munna..
    anak skrang nak tak klau kita bekalkan biskut ni ke sekolah..mcm kita dulu2..;)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..