*

Monday, 5 September 2011

apa yang di fikirkan..

Salam Aidil Fitri..



Ada kala dan ketikanya..akk lebih suka duduk sendirian. suka melayan fikiran..kekadang rasa macam tak perlu nak memikir apa-apa..blank!!
Ada masanya..teruja sangat nak buat macam macam perkara. Bila dah mula buat, sampai leka tak ingat masa. ada masanya  berjaga sampai jauh malam dok melaka aje..
Banyak kali juga..bila dah mula buat sesuatu perkara..terbengkalai begitu saja..sbb tumpuan dah takde.. dok sibuk memikir perkara lain pula..hehehe
Agaknya.. macam ni lah kehidupan bila dah masuk frasa seterusnya..apa yang nak di fikirkan lagi..hukhukhuk
Hanya memikirkan bekalan yang akan di bawa..

6 comments :

  1. termenung....poket dh kering nie

    ReplyDelete
  2. schaze pun dok menung..
    bile la saving nak penuh2 ni..hihi

    ReplyDelete
  3. ha2x..mama ingat mama je yg begini..rupa2nya kakyon pun blank mcm mama kadang2 tu..hu2x..

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari raya Kak Yon...maaf zahir dan batin ye...

    ReplyDelete
  5. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. dulu pun slalu termenung jugak... tu yang mula jinak2kan diri dgn dunia blog ni... harap dpt kenalan disamping menimba ilmu dan berkongsi cerita... :p

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..