*

Monday, 8 August 2011

kota kinabalu part 4

Salam ramadhan dan bersiaran lagi disini..

Sambung lagi kisah perjalanan keKK hari tu. selepas puas bermain dengan ikan kelah..
bergambar
 bergaambar lagi..menahan sejuk sangat..

dan sebelum balik ke hotel singgah makan di restoran seafood. Kat sini teruja nak makan lobster yang dikatakan sedap sangat tu..harga pun agak murah. Tertunailah hajat akk nak makan lobster salah satu wish  list akk..

 butter prown..biasa ada kat smnanjung..tapi udang kat sini lebih manis rasanya..
 lobster masak apa ekk..dah lupa ar. hingga kini terasa2 keenakanya..

 ikan kerapu..

lokan bakar..yang ini pun sedap sangat..sampai tak cukup..hehhe dan beberapa menu lagi tak smpat nak berposing dah kena ngap..

4 comments :

  1. kakyon terliurlah pulak mama dibulan puasa ni !!...ha2x..ini yg bukan mama tak sabar nak ke kk ni...sepupu mama bekerja & stay kat kk !!..

    ReplyDelete
  2. nampak banyak juga pilihan menu tu
    habis ke tu, kakyon?
    hehe

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan kak yon..memang plan nak gi ke sini.

    ReplyDelete
  4. o lauk2 mngggoda selera....

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..