*

Friday, 5 August 2011

kota kinabalu part 3

Salam,
Jam 6.30 pagi dah macam 8 pagi kat semenanjung. Kami bersiap nak pergi bekpes dan terus meenaiki van yg kami sewa..kemana2 ajelah yang akan di bawa amoi pemandu van tu. Lupa dah nama tempat2 yg kami lawati.Paling terkenang sekali ialah sepanjang perjalanan ke kaki gunung kinabalu. sangat takjub dengan kebesaran Allah. Pemandangan yang cantik udara yang nyaman. Kalau ada masa hendak aja akk dtg lagi..rasa tak puas memandang. kami sampai pun dah lewat..jadi pemandangan dah tak berapa cantik..seloknya datamg awal pagi..

keselamatan pengunjung tak di ambil kira olih pengurusan..kalau bebudak terjatuh dalam ni..sapa nak jawab..
dah puas tengok gunung dan membeli belah dikaki gunung..berpasangan menuju ke kolam air panas plak....



dah puas mandi manda..berposing pulak..




dah puas berposing, makan tengahahri..ke sungai ikan kelah pulak. pengalaman di gigit2 ikan..bukannya sakit..tapi geliii..hihihihhi..
ikan dah kenyang..taknak makan kaki kami lagi dah..heheh
 manalah pergi mem lagi sorang ni agaknya! sibuk dgn urusan anak2nya laa tu!
sampai kat sini..kaki gunung Kinabalu..klau tak silaplaa..sejuk sangat. kami tak bawa bajuk sejuk pun..boleh bertahan lagi. ada pelancung mat saleh siap bawak baju tebal lagi..heheh

10 comments :

  1. cantiknya pemandangan.. memang bahay ade papan kosong tuh, bolos kaki dibuatnya.

    ReplyDelete
  2. eiela,
    klau terbolos terus kegaung bawah tu..

    ReplyDelete
  3. ni yg buat mama teruja nak ke kk ni...cantiknya pemandangan kat kaki gunung kinabalu ni..

    ReplyDelete
  4. salam K.Yon..bestnya g bercuti bersama family!!.permandangan pon sgt cantik..bila la atie nk sampai lak yer..
    Bila akak g nie?

    ReplyDelete
  5. amboi kak .. sakan berjalan ye. Enjoy life ye kak.

    ReplyDelete
  6. memang berjalan sakan nampak ni
    cuaca pun nampak elok je

    ReplyDelete
  7. mama,
    jom mama gi cuti2 M'sia..

    ReplyDelete
  8. w'slm azatie..
    seronok tengok anak n cucu gembira.Atie kita boleh beli tiket waktu tmbang murah keluar.
    akk pergi 22 july ari tu..:-)

    ReplyDelete
  9. kakchik..
    setelah bersusah payah semasa muda..masa inilah nak enjoykan..;-)

    ReplyDelete
  10. tehr..
    alhamdhulillah..hari tu cuaca mendung saja.sebelumnya cuaca agak panas..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..