*

Friday, 12 August 2011

hari menggantung periuk..

Salam ramadhan.
Hari untuk berehat dari sesi masak memasak..selepas lebih seminggu bertungkus lumus kedapur memasak juadah untuk berbuka puasa buat orang2 tersayang..

Malam ini seorang kawan baik kami  hendak belanja kami berbuka puasa diluar. Hari mengantung periuk lah hari ini..:-)

gambar hiasan dr cik google



8 comments :

  1. wah hari ni berbuka kat luar...best !!...best !!..

    ReplyDelete
  2. Sekali-sekala dapat gantung periuk sonok jugak...
    Walaupun makanan belum ada tengok hiasan meja tu rasa berselera pulak....

    ReplyDelete
  3. klu mama sehari da gantung periuk..sampai seminggu..ihhihihi...

    ReplyDelete
  4. mama..
    sebenarnya dah malas nak mkn kat luar..dah org nak belanjakan.kena pergi jugak.dah berumur begini lbh selesa berbuka di rumah..:-)

    ReplyDelete
  5. arizakiah..
    ngeee..gaya hiasan meja boleh menarik selera ye..;D

    ReplyDelete
  6. kakchik..
    klau selalu..boleh botak kepala org tu..hehe..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..