*

Saturday, 16 July 2011

selamat berhujung minggu..

Salam..
Selamat berhujung minggu semua..semuga ceria dan bergembira bersama keluarga..
Beberapa hari tak bleh nak bertenet dan nak update blog pun tak kecukupan masa.  Sepanjang minggu ini akk sibuk menyiapkan, membeli barang2 keperluan majlis perkahwinan Oya nov ini. kalau boleh nak siapkan sebelum puasa. bulan puasa dan bulan  raya dah tentu tak boleh nak uruskan semuanya. Lagipun berkemungkinan akk nah pindah. Bila pindah nanti..banyak benda lain nak buat pulak. Jadi siapkan dulu semua barang2 keperluan majlis perkahwinan..bila pindah nanti tinggal uruskan rumah pulak.

Dahlah penat dengan semua tu..rasa down pulak. Apa yang akk nak buat dan dah rancang semuanya tak menjadi. akk paham ini ujian Allah pada akk. Akak terima dengan redha semuanya perkara yg terjadi.
Bermula dengan di sini.. disini ..

Macam2 hal lagi berlaku. rasa macam nak luahkan..tapi tertahan2.keputusan akk..biarkan ajelah  orang buat akk..asal akk tak buat orang. akk yakin Allah bersama akk dalam melakukan kebaikan, walaupun banyak ujian dan dugaannya..

nota: sekarang ni tak boleh nak cerita banyak hal luahan hati ..kat sini. blogku bukan jadi blog peribadi lagi .ramai kawan2 yg kenal akan daku membacanya...sampai masa akan ku tutup juga blog ini..huhuh

4 comments :

  1. jgnlah tutup entry kakyon ni..biasalah setiap ujian kena ditemouhi..buat mereka yg membaca kakyon kata kat dia `ada aku kisah`..mesti kita bolih legakan perasaan kita..ha2x.. :)

    ReplyDelete
  2. mama..
    kekadang kita kena pandai memujuk hati sendiri supaya 'jangan kisah sangat' haha.

    ReplyDelete
  3. salam kak yon....

    wpun amy jrg2 update blog sekarang tp amy suka baca citer2 yg kak yon sampaikn... sekurang2 menjadi teladan pada yg lain.....

    yg penting itu blog kita... peduli apa dgn kata2 org....

    ReplyDelete
  4. wslm amy,
    terimakasih kiranya amy selalu sudi singgah kesini.walau pun kita belum pernah berjumpa akk rasa macam kita dah kenal lama.akk perasan juga amy jrg update bloh amy.
    kekadang fikir camtu juga..tapi fikir balik..mungkin luahan hati kita boleh menyakitkan hati empunya badan bila terbaca nanti..ermmmm.ku pendam saja perasaan..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..