*

Wednesday, 27 July 2011

rindu..

Salam,
Sudah dekat seminggu akk tak bersiaran..terasa rindu pulak. Rindu nak berblogwalking, rindu nak baca n3 terbaru kawan semua. Walau takde cerita menarik..dapat taip sebaris dua ayat atau pun sepatah dua kata pun takpe kan! janji akk masih ada lagi kat sini..

Sejak balik dari bercuti ke KK hari tu..akk kena sakit kaki. Terasa macam bengkak dan berat kaki ni bila berjalan. Tapi tak bengkak. Dah makan ubat baru rasa lega sikit. Takut juga kalau-kalau terkena penyakit chikunyinya * betulke ejaannya..janji faham*..

nota : sebenarnya usiaku dah tak mampu nak ber aktiviti lasak lagi...

2 comments :

  1. Salam K.Rose,semoga cepat sembuh yer..rindu ngan citer & masakan akak..

    ReplyDelete
  2. azatie,
    alhamdhulillah..dah berunsur sembuh..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..