*

Wednesday, 13 July 2011

cek nuffnang sampai lagi..

Salam..
Daripada takde buat entry apa apa..akk tulis saja lah pasal iklan Nuffnang. Awal bulan julai ..akk terima lagi cek daripada Nuffnang. Yang ke berapa ye.. lupa pulak..nanti belek balik page Nufnang ( macam laa banyak sangat sampai terlupa..hihi )

Sepatutnya cukup bulan hari tu dah boleh cashout lagi. Itulah terlupa.. dah tengah malam cukup bulan baru teringat. Waktu tu dah terlambat...kalau nak cashout sebelum akhir bulan. Kena lah tunggu cukup bulan julai nanti baru nak cashoutkan..lagi pun mana tau kut2 bertambah lagi BE..dan akan jadi ME..
Terimakasih Nuffnang..yang tak putus2 memberikan iklannya di blog akk. :)

2 comments :

  1. tahniah bertambah lagi be tu..he2x...blhlah belanja mama nanti ek?..

    ReplyDelete
  2. mama,
    teringin nak jumpa mama. mama duk shah alam kan.boleh gi ngeteh kat darul ehsan ke..;)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..