*

Thursday, 21 July 2011

apabila hati telah tiada..

Salam..
Kerap kali kita di ingatkan..berhati-hati dalam melakukan sesuatu kerja..berhati-hati bila mengambil tindakan..berhati-hati bila mengeluarkan kata-kata..berhati-hati membuat keputusan. paling kerap di ucapkan..berhati-hatilah di jalan raya... heheh.


Berhati-hati itu membuatkan semua perkara menjadi tenang dan lancar..
Bila sudah tidak berhati-hati lagi..jadilah semua perkara kelam kabut..susah nak di urus..bercelaru..haru biru..
Tapi..janganlah sampai 'tidak ada hati'..semuanya akan jadi tawar dan hambar..seumpama 'mati'..

10 comments :

  1. ya susah kalau tidak ada hati..he2x..

    ReplyDelete
  2. jangan makan hati udahlah kak yon..sabar ajerlah

    ReplyDelete
  3. suka hati ayam goreng je
    huhu

    ReplyDelete
  4. berhati-hati ye kak yon.....

    ReplyDelete
  5. betul tu kak yon kalau menulis blog pun tak menulis dg sepenuh hati n3 kita pun kita sendiri terasa hambarkan..
    seperti terjadi pada ina di minggu2 yg lalu...
    sekarang ni letak blk spnh hati kt blog ...bisakah aku..

    ReplyDelete
  6. mama,
    klau takde hati..tak menjadi..he

    ReplyDelete
  7. inakl,
    mkn ati sendiri org tak nmpk..:(

    ReplyDelete
  8. tehr,
    yg ni akk tak suka..;)

    ReplyDelete
  9. munna,
    klau dah nasib..berhati2 pun terkena juga..;(

    ReplyDelete
  10. lina,
    bercerita di blog pun kena ada hatikan. klau takde hati..update blog pun sebulan sekali..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..