*

Monday, 27 June 2011

majlis cukur rambut/berendoi

Salam,
Apa hkabar kawan dan pengunjung blog akk semua.Tentu kalian semua sihat kan.Cuma akk aje yg macam chipsmore..;)
Hendak berblog nie perlukan mood jugakan. Bila dah berhenti..payah nak mulakan balik.Untuk mengambil mood dan mulakan berblog..akk tepek gmbr kumpulan marhaban akk yg meraikan majlis cukur rambut baby Puan Mastura di seksyen 7 Shah Alam.
Majlisnya simple dan meriah. bertambah meriah lagi dengan tuan rumahnya yang sangat peramah.



bergambar bersama pn mastura dan babynya.asik posing ngan uniform yg sama aje. nak buat camna kan..thema  pink popular masa kini..hihih

mini basikal di hias, di jadikan sebagai tempat letak buku cenderahati berupa yurah yasin.

4 comments :

  1. ** Wah2x..angin holiday tak habis lagi tu!!..tu yg jadi chipmore tu..byk ke shopping ?..cantik nya hiasan basikal.. cukur jambul ank Puan Mastura tu !!!..

    ReplyDelete
  2. mama,
    lepas holiday bnyk hal berlaku.takde apa yg nak di shopingkan.pergi balik tarik beg kosong..heheh

    ReplyDelete
  3. rindu kat akak. Akak sehat?

    ReplyDelete
  4. kakcik,
    miss u 2..:))

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..