*

Thursday, 16 June 2011

aktiviti sebelum pergi bercuti..

Salam..
Tak sabar pulak rasanya nak bergerak ke LCCT jam 2.00 pagi ni. Flight akk jam 5.30 pagi terus ke Shenzhen.
ishh 3x...selagi belum bertolak..selagi itulah..ada saja benda yang tak cukup nak di bawa. nak bawa seliperlah..nak tukar kasutlah..nak beli tudunglah..ntah apa-apa lagi..
pergi giant seksyen 13 aje dekat..semuanya ada...
singgah kedai kasut scholl beli sandle. sandle lama dah uzur sangat...ada yang baru sikit..semalam dah terjerlos dalam simen pulak..dibasuh pun tak hilang..dah jadi lusuh ...hehe
sebelum  itu..singgah makan malam dulu. Menu pilihan Oya..Laksa Nyonya yang kat sebelah kedai bunga. Nama kedai lupa lak. Ala..kaat depan McD tulah..sedap juga laksa dia..kena pulak dengan air longan..minum semangkok rasa tak cukup..heheh


 kuah laksanya pekat..ikannya pun tak hancur sangat..boleh terasa ketulan isi ikan bila di kunyah..

 tetiba suka sangat dengan kasut ni. nak kata cantik taklah jugak. first time akk cuba pakai..terus selesa dikaki heheh. dua hari dua malam memikir..nak beli ke.. tak nak beli....hihihi


memang patut beli pun..semua sandle yg ada dah uzur...

12 comments :

  1. selamat bercuti kakyon..semuga selamat pergi n selamat kembali..n jgn lupa berblogging bila balik nanti ek !!!..he2x...

    ReplyDelete
  2. nak gi bercuti? kakrose beli kasut scholl ke? selesa jenama tu, tahan lasak.....zana punya dah beberapa tahun,ok lg..

    ReplyDelete
  3. bestnyer dpt g b'cuti..nak ikut skali blh?ngeh3...

    ReplyDelete
  4. patut le senyap...holiday rupenye

    ReplyDelete
  5. semoga selamat pergi dan balik.

    enjoy ur holiday kak !

    ReplyDelete
  6. Habis tu kotor la kasut tu.
    jadi keras tak kasut???

    terliur lihat kuah laksa tu.

    ReplyDelete
  7. mama,
    alhamdhulillah..kakyon dah selamat sampai. tengah letih dan baru nak ambik mood..hehe

    ReplyDelete
  8. zana,
    tak cantik,tapi selesa dan tahan lasak juga.

    ReplyDelete
  9. ummi,
    akk dah balik pun.lenkali boleh ekk..;P

    ReplyDelete
  10. azrina,
    alhamdhulillah akk dah selamat sampai, walau belbagai kesusahan yg di hadapi..hukhuk

    ReplyDelete
  11. ali,
    jenuh akk memberus nak bagi dia nmpk sprti sediakala.tapi tetap jadi wana kelabu..hihi

    cubalah..memang sedap..:)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..