*

Thursday, 12 May 2011

sambutan hari ibu

Salam..
Apa khabar teman semua? tentu semuanya sihat kan. Alhamdhulillah..kerana di beri kesempatan dan kesihatan yang baik olih Allah swt dan dapat menguruskan kehidupan dengan sempurna.
Agak terlewat nak kongsi cerita hal sambutan sempena hari ibu. Takpe kan..janji akak dapat abadikan kenangan bersama anak-anak di sini, buat tatapan mereka sebagai kenangan suatu hari nanti.




Tahun ini sambuatan hari ibu ada kelainan sedikit. Kali ini anak/menantu belanja makan kat luar. Memang seronok dan bersyukur kerana mereka perihatin dan menghargainya. Tahun-tahun yang lepas kami di sini dan di sini saja..

Sebenarnya akak tak tahu yang diaorg nak surprisekan akak. Tak dengar  pun ura-ura hendak makan kat luar. Rupanya mereka adik beradik dah merancang awal. Akak pulak merancang..kalau diarang datang ramai-ramai..akak nak oder saja mcd ke,  piza hut ke. Kebetulan hari minggu tu sibuk dengan undangan majlis khawin.. tak sempat nak masak apa pun.

Bila Sham wish pastu nak ajak makan kat luar..akak dah boleh agak dah..bukan Sham sefamily saja yang ajak..mesti ada semua adik-adik yang lain. Balik dari majlis khawin akak singgah sekejap kat kedai bunga, hendak beli bunga untuk di berikan pada cucu-cucu..supaya cucu-cucu memberi pula kepada ibu/mama mereka.. biar mereka terbiasa dengan suasana hari ibu, dengan memberi penghargaan kepada ibu/mama mereka.

Sampai rumah bila akak buka FB..mereka dah terkantoi..hehehe.

6 comments :

  1. wahhhhh .. meriah!! rindu kat akak.

    ReplyDelete
  2. beshhhnyerrrr...meriah sumer ader...

    ReplyDelete
  3. kakchik..jomler dtg rmh..

    ReplyDelete
  4. mya..saat ni la yg paling beshh..dpt kumpul ramai2..

    ReplyDelete
  5. wah..seronoknya sambutan hari ibu buat kak yon... mesti seronok berkumpul rama2 kan kak yon

    ReplyDelete
  6. munna..
    inilah nikmat menjadi seorang ibu.terutama bila anak2 mengingati kita selalu..syukur sangat..:)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..