*

Friday, 15 April 2011

siang mengantuk malam berjaga.

Nenek nenek si bongkok tiga...siang mengantuk malam berjaga....

Sekarang ni dah jadi kebiasaan tidur lewat malam. susah sangat nak melelapkan mata. Dah cuba pelbagai cara nak tidur awal..tapi tak boleh. Paling awal todur pun jam 12 mlm. Pastu bangun lagi. Paling lama tidur pun 3 jam saja. Pastu bangun sampai subuh. Akibatnya..awal pagi dah rasa mengantuk..Kalau tak ada urusan, tidur balik sampai tengahari dan bila rasa lapar baru bangun. hehe.

Bila dah mula tidor siang..semua nya jadi tonggang langgang. Banyak kerja terbengkalai tidak dapat disiapkan. Baru rasa tetiba  tidak cukup masa nak buat semua. Adake.. tangan-tangan ajaib yang boleh menghulur bantuan..huhuhu

6 comments :

  1. kalau tido awal pagi.. mmg rasa pening2 lah bila bangun kak yon...

    ReplyDelete
  2. munna..
    pening memang pening.seronoknya..sesekali terasa "dunia ana yang ampunya'..hehe

    ReplyDelete
  3. salam kakyon..
    sesekali seronok kak tapi kalau selalu bnyk kerja terbengkalai.. kitaaaa juga yg susah kan..
    tapi time hujan pagi2 tu seronoknya kalau dapt tido hihi

    ReplyDelete
  4. w'slm aton..
    betul tu ton.bila kerja terbengkalai..bkn ada org lain nak buat.balik2 ahkakk jugak yg buat.
    lama tak hujan pagi ka sini..

    ReplyDelete
  5. padahnya bila tukar waktu tidur
    banyak kerja akan terbengkalai

    macam kes saya je rasanya
    hehe

    ReplyDelete
  6. tehr..
    bila dah terbengkalai..kena double usaha nak selesaikan..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..