*

Friday, 1 April 2011

bila malas.. lebih dari rajin

Salam,
Bila malas yang terlebih dari rajin jadilah macam ini. Biasa semuanya dalam kabinet. Setiap kali nak guna keluarkan.. pastu tak masuk balik sebab nak cepat..jadi bersepah lah atas rak kabinet tu. Hari-hari duk keluar masuk..keluar masuk..lama-lama jadi boring.. asik nak mengemas  saje. Jadi..ok kut susun aje kat luar cam ni. ringkas dan senang..dan cantik juga..tak perlu nak berhias sangat kat dapur. apa kata kawan-kawan..OK tak?

4 comments :

  1. tudia..susun kat luar terus ek~ hehe

    ReplyDelete
  2. kak, ssebenarnya elok macam ni, memang senang

    ReplyDelete
  3. alinac..
    gerenti beres..

    ReplyDelete
  4. shima..
    masa mengemas di habiskan dengan bertenet..hihihi

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..