*

Wednesday, 2 March 2011

Tiket dah ambil

Salam..
Yeee...haaaa!!!!..Sampai jugak akak ke pejabat Nuffnang . Walau pun agak susah  mencari lokasinya..alhamdhulillah..berjaya juga sampai kesana. Tujuan kesana..kerana hendak mengambil tiket yg di hadiahkan kepada akak. Sepatutnya mesti ambil sebelum 28hb. Olih kerana kebizian yg teramat, sampai terlupa yg hujung bulan jatuh pada hujung minggu dan pejabat Nuffnang tutup. Semalam  cuba hubungi Nuffnang..kut-kut masih availlble tiket tu lagi. Seperti biasa Nuffnang kan baik hati..tiket tu masih availlble utk akak. Terimakasih  Nuffnang..harap-harap tahun depan  boleh dapat lagi..  :)

6 comments :

  1. tiket ape maklong....nufnang iklan gak kan...ajar2hahahhah

    ReplyDelete
  2. Bestnya kak rose...leh g ngan Cik Abe tue...dating cam dulu2..hikhik

    ReplyDelete
  3. maklong dpt 4 tiket wayang percuma..sempena besday aritu.Bergantung pada Nufnang pada siapa dia nak bagi kut..;)

    ReplyDelete
  4. heheh..
    azatie..itu sudah semestinya.

    ReplyDelete
  5. wah!.. layan citer apa nanti kak yon...

    ReplyDelete
  6. munna..
    kalau ada hindustan bes jugak melayan..hihih
    masaalahnya..taktau cerita apa yg tengah tayang kat panggong. main terjah ajelah..layan apa2 cerita aje..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..