*

Thursday, 17 March 2011

tikam belakang

Salam..
Selama ini aku menatang kamu bagai minyak yang penuh. Ku anggap kamu seperti saudara ku sendiri. Tak sangka pulak sanggup kamu menikam aku dari belakang ekk!!

Tak apa..sekurang-kurangnya..aku tahu lebih awal akan sikap kamu sebenarnya. Tidaklah aku menaruh harapan untuk menjadikan kamu sahabat sejatiku. Sahabat yang boleh berkongsi susah dan senang..suka dan duka...
Segala kata nista kamu di belakang ku..hanya menunjukkan sikap cemburu kamu terhadapku. Aku tiada kelebihan apapun..berbanding kamu. Kekurangan kamu hanyalah..semata-mata perasaan cemburu kamu terhadap kejayaanku. Itu sahaja..

12 comments :

  1. sakit ati dan benci kalo jmpa org camni. pergi kau dari hidup ku!!

    ReplyDelete
  2. kakchik..
    mcm dialog ceter lama2 ekk..kalo gadoh..Nyah kau dari sini!!..hihi

    ReplyDelete
  3. salam kak yon...

    dunia sekarang.... mereka2 berkawan dgn kita utk kepentingan diri sendiri...

    ReplyDelete
  4. musuh dlm selimut ni yg bahaya.....ambil kesempatan di atas kepercayaan kita padanya

    ReplyDelete
  5. w'slm amy..
    ramai yang yg tanam tebu di tepi bibir..

    ReplyDelete
  6. munna..
    dahlah dudk dlm selimut..menikam pulak tu.
    dah blacklist.

    ReplyDelete
  7. izzysabki..
    tak gadoh..tapi geram..:D

    ReplyDelete
  8. sabar2.manusia mmg xpernah nak puas...ade je yg dy nak cemburu...huhuhu

    ReplyDelete
  9. Miss..
    org yg cemburu tak bertempat..memakan diri sendiri..

    ReplyDelete
  10. kak yon....

    rasanya di tikam dari belakang luka nya walau sembuh parutnya tetap ada dan sesekali terasa pedih di parut itu...bukan berdendam..bukan tidak memaafkan..tetapi kerana luka yang amat dalam..yang nampak di luar telah sembuh namun luka di dalam tak kunjung reda....itu yg saya alami..

    ReplyDelete
  11. azlina..
    betul tu lina.senang cerita..lupakan kawan yg macam ini dari dairy hidup kita.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..