*

Saturday, 26 March 2011

kejap-kejap putus

Salam..
Tak tahu laa kenapa..streamix kat rumah ni..sekejap ada..pastu takde. Tengah nak update blog..tetiba putus camtu aje. Kekadang tu.. kena tunggu beberapa minit baru ada line.sabor ajje lahh..


Agaknya kesan dari tsunami di Jepun yang buat kabel-kabel bawah tanah jadi rosak kut..memandai aje akak ni..heheh. Tak pun talian internet banyak sangat kat taman perumahan ni..langsung jadi sesak. Bila akak check kat open network sharing centre..sampai lebih dari 10 akses dalam satu-satu masa. macam-macam nama ada. Secara tak langsung..akak tahu siapa yang tengah online..hihihi.

2 comments :

  1. munna punya line streamyx pun macam tu kak yon... tanya tm mmg ada bersangkutpaut dgn tsunami

    ReplyDelete
  2. Betul tu munna.akak pun tanya..jawapam yg sama.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..