*

Monday, 21 February 2011

kenapa akak sibuk

Salam dan selamat sejahtera..
Penat menguruskan majlis tahun lepas belum lagi hilang..dah bersiap-siap dengan urusan majlis baru pulak. Sepanjang minggu lepas sebelah petang, sibuk melayan Oya. Banyak perkara yg di buat memerlukan buah fikiran akak. Your taste..my teste..bercampur-campur...keputusannya..is our tasted..betuii ke makcik tulis nih ? hihih. Jangan majlis pada hari yang sama dengan majlis kawin Ally Iskandar sudah.Tak dapatlah akak tengok life majlis Ally Iskandar nanti. akak ni kan minat sangat kat dia..jangan tak tau..hehe..
Majlis nak buat di sini. : )

Inilah keputusan citarasa dua beranak. Di Jekel laa..

gulati's

6 comments :

  1. salam kak..nak terima menantu lelaki pula ye kak..sambil tu rasmi rumah baru..tahniah.

    ReplyDelete
  2. w'slm aton..
    insyaAllah ton.pening juga ni..semuanya tiba serentak.

    ReplyDelete
  3. jgn lupa jemput dinda tau. hihi ..

    ReplyDelete
  4. kc@e
    tak jd masaalah.masaalahnya sape nak ikut akak ni ambik tiket..huhuh

    ReplyDelete
  5. wah! nak kenduri kak ye... mmg penat lah lepas ni.. dah siap kenduri barulah rasa tenang dan aman nanti...

    ReplyDelete
  6. munna..
    penat sekejap saja..dah selesai semua baru senang hati..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..