*

Saturday, 26 February 2011

diet warga emas

Salam..
Selepas 2x makan ayam penyet..sebenarnya belum puas makan lagi..masih terasa keenakan masakannya..nanti nak cuba semua menu yang ada..hahah. Bertukar selera pulak kpd selera kampung. Lepas tu berselera makan di restoran soto seksyen 8 Shah Alam. Makan nasi  berlaukkan ikan pari bakar masak lemak putih sejenis masakan jawa, sambal dan ulam-ulam.  Masih terasa-rasa aroma daun cekor dlm masakan tersebut.

Semalam ..makan ini pulak..


ay seyy mennnn....papa pulak teringin..lama dah tak makan MacD katanya. 
chekali....cehkali...takpe weii..lupakan pasal diet..hihih..

9 comments :

  1. kak, buat cokodok buh daun cekur pun best.

    masa digoreng, aromanya memang mengancam la sgt. hihi ..

    ReplyDelete
  2. sesekali makan ubi rebus dengan kelapa parut pun best
    hehe

    ReplyDelete
  3. ikan pari bakar tuang santan + cekur ....aduiii...mak saya je tukg masak paling sedap dlm dunia ni...saya buat tak sedapla... he he he

    ReplyDelete
  4. kakchik..
    lama tak dating..
    nanti nak cuba ar..lagipun daun cekor bnyk khasiat..wat awet muda...hehe

    ReplyDelete
  5. tehr..
    mkn ngan ikan masin lago sodap..hehe

    ReplyDelete
  6. Amie..
    klau mak amie msk lagi ajak ekk..
    boleh mntk resepinya.hehe
    akak pun xpenah msk..

    ReplyDelete
  7. sekali sekala layan fast food mmg best kak yon... tapi klu dah melayu tu..lepas belasah macd nak juga cari sambal belacan lepas tu

    ReplyDelete
  8. sekali sekala layan fast food mmg best kak yon... tapi klu dah melayu tu..lepas belasah macd nak juga cari sambal belacan lepas tu

    ReplyDelete
  9. munna..
    sambal belacan..sayur bening.. ikan masin! tak sedo sepiyuk nasi habih..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..