*

Tuesday, 18 January 2011

seronoknya kami...

Salam..
Sudah sebulan berlalu..baru dapat cd wedding Ai dan Nadia. Nak menepek kat sini..buat tatapan kenangan kami sekeluarga.
Gambar kenangan keluarga kami..Dhani dan Affan tertidor..tak sempat nak bergambar.

...bersama ibu bapa Nadia...

...ketibaan mempelai..di sambut flower girl..cucu-cucu ku..
...antara tetamu yang hadir..Omar Abdullah dan isteri...

..tetamu special..siapa lagi..kalau bukan kakchik dan buah hati..
lomantik maaa...
perasan tak..kat belakang tu papa Elyana. Mereka sekeluarga datang termasuk pasangan pengantin baru. cameraman ni tak perasan yang Elyana hadir kut..kalau tak mesti banyak gambar pasangan ni..

...me and adindaku...anaknda pun boleh...heheh

kata orang sekeping gambar menceritakan semuanya..
inilah mereka..semuga mereka sentiasa gembira dah bahagia menjalinkan hubungan sebagai adik beradik, kakak dan adik dan anak menantu yang baik. mama..ibu..love uol..muuaaahhhhh..

 ...tengok tu...mereka mengusik kakyong mereka..

..sempat berposing sakan tu..

6 comments :

  1. Lama tak jumpa Oya. Oya .. nak dessert yg Oya buat masa kakchik gi rmh Oya aritu bole?? hihi ..

    ReplyDelete
  2. kakchik..oya tengah bz..hihih

    ReplyDelete
  3. tahniah..kak rose dpt menantu baru... wah kakchik tu suka aje klu bab makan2 ni..

    ReplyDelete
  4. dh sebulan kawin,,,masih belum terlmbat untuk syed nk wish selamat pengantin baru kpd ai n nadia...

    ReplyDelete
  5. terimakasih munna..
    rezeki kakchik tak tolak nya..kan kakchik? :D

    ReplyDelete
  6. terimakasih syed..syed bila lagi..
    :)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..