*

Monday, 3 January 2011

Rezeki awal tahun 2011

Salam..
Mari!..mari!..mari!..dekat-dekat sikit!.akak nak kabokan yang petang tadi akak dapat cek dari En. Nuffnang. Terasa macam dapat durian runtuh pulak..hihihi.
Ini cek pertama yang akak terima sejak mendaftar dengan Nuffnang pada 10/3/10. Cek kedua pulak akan menyusul tidak lama lagi ...


Sudah hampir 10 bulan mendaftar dengan nuffnang..dan belajar dari hasil berblogwalking keblog otai-otai..barulah nampak hasilnya. Mesti ada orang cakap..ekekler..macamlah banyak sangat !!
Ada akak kisah...sikit ke.. banyak ke..Yang penting akak dapat sesuatu..hasil dari apa yang akak suka buat dan masa lapang akak pun berhasil. Terimakasih banyak-banyak ye En. Nuffnang..
Ada penambahan BE baru..dari pengiklan.

13 comments :

  1. tahniah kak . meaw pon tgh menunggu cek first n second . hehe :D

    ReplyDelete
  2. tahniah utk meaw jugak..give me five..heheh :D

    ReplyDelete
  3. tamaw2....nak bg give ten :D

    ReplyDelete
  4. sayang meaw..meaw..sambil gosok2 pala dia..:D

    ReplyDelete
  5. Tahniah kak..rs bersemangat kan dpt 1st cek tuh ^_^

    ReplyDelete
  6. lianna..
    semangat tengah membara..

    ReplyDelete
  7. akak .. banjer le. hihi ..

    ReplyDelete
  8. tahniah2
    sama lah kita
    saya juga baru je dapat cek dari nuffnang

    ReplyDelete
  9. kakchik..
    akak banjer beger ye..hihi

    ReplyDelete
  10. tehr..
    ha'ah same lak.tapi akak dpt sikit aje..tehr dpt banyak..jadik laa yek.( borak cam budak tadika plak..hihih )tehr! jangan marah ye..:D

    ReplyDelete
  11. jadik sponsor kontest matjoe lagi nnti tau....

    ReplyDelete
  12. tahniah kak yon.

    rezeki tanpa perlu bersusah payah.. mana ada orang nak bagi.. kan kak ?

    ReplyDelete
  13. oklah tu kak..sedikit ke banyak ke, rezeki tu kak..sape nak bagi..

    oh ya, akak tersenarai dalam bloglist belle of december...

    http://ceritaindahkami.blogspot.com/2011/01/senarai-bloglist-belle-of-december.html

    Tolong saya boleh? :Jom vote saya..^_*

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..