*

Wednesday, 19 January 2011

LPKP

Salam..
Seharian menunggu..dari jam 10.45 pagi..sampai 3.45 petang. Agak-agak lah boleh sabar tak? Sabar tak sabar..kena tunggu jugak sampai selesai. Takan nak balik..pastu esok datang lagi.. bukan nya dekat. Kalau setakat 1-2 km boleh lah ulang alik berkali-kali sehari. Sempat tonton TV..pastu BW..pastu buatlah apa-apa yang patut. Ini ke rupanya.. slogan yang di laungkan " rakyat di dahulukan "

Kalau benda yang di buat belum siap..tak payah lah nak kata sudah siap. Ini bagi mesej kata sudah siap. Bila talipon balik..tanya " betulke sudah siap?" katanya.." ye sudah siap en. "

Pagi ini..bila nak tuntut benda yang dikatanya sudah siap..rupanya belum siap. Adohhh...menguji kesabaran betullll. Nasib baik mood dalam keadaan baik. Kalau tak mahu saja buat bising-bising sikit..kasi kecoh satu LPKP..hihihi..macamlah makcik ni kuat sangat..hehehe

Macam inilah.. biasanya berurusan dengan LPKP....

2 comments :

  1. Sabar je lah...
    Memang selalu begitu...Kalau yang muda-muda nie boleh lah tapi kesian kat warga emas yang datang berurusan pastu kena tunggu lama...Bagi info pun selalu sangat salah atau tak tepat. Nak salahkan siapa? Kalau mengamuk kat kaunter tu pun tak guna, paling-paling semua bertuding jari. hmmm...

    ReplyDelete
  2. sumadak..
    memang kena banyak sabar..
    kebanyakannya yang berurusan tu warga emas.kesian mereka tergesa-gesa melaksanakan tuntutan peribadi dlm masa yg sama takut pulak no giliran dipanggil..klau terlepas..lagi banyak masaalah. Taktaulah bila akan berakhirnya masaalah ni..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..