*

Wednesday, 12 January 2011

kenapa papa rajin?

Salam..
Tengok papa tu!..rajinnya dia..mentang-mentang la kereta kita tu..kita nak bagi boss besar dia pakai..bukan main rajin lagi dia basuh sampai bersih. kalau tak..takde maknanya dia nak tolong kita basuh kereta tu....



Hari isnin petang papa hantar kereta ke kilang. Mulanya akak rasa sedih juga..terasa macam kehilangan dan kekurangan. Ialah barang kesayangan bagi pinjam kat orang kan. Sebenarnya bukan mudah akak ni nak bagi pinjam barang kat orang. Tapi tak tahulah kenapa ..akak dah jadi lembut hati pulak..sbb nak tolong papa, akak dah jadi tak kisah. Apa yang akak fikirkan..nak buat apa sayang sangat barang tu..sampai masa nanti kena tinggal juga. Lagi pun  bagi pinjam sebulan aje..

7 comments :

  1. logik la kak alasan akak bagi boss papa pakai keta tu sebulan. ella setuju sgt2.

    ReplyDelete
  2. nasib baik ada org nak ajak jln2 esok.pengubat kesedihan..hehe

    ReplyDelete
  3. cian akak...
    huhu..sebulan j..=)

    ReplyDelete
  4. ijam..
    haah..kejap je..

    ReplyDelete
  5. sebulan?lama gak tyu..mudah2an keta tu selamat masa dgn bos..

    ReplyDelete
  6. hai kak yon...makan angin kat sini ye

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..