*

Monday, 10 January 2011

Jumpa port asam pedas sedap

Salam..
bak kata kakchik@ella, hidup kalau tak makan.. tak besh! iyer ker.. kakchik yang cakap? ke akak sendiri yang cakap!..ahhh.. tak kisahlah sape cakap, yang penting makan nak kena sedap.. betul tak? hehehe

Tengahari tadi..lepas sesi terjah..otw nak balik..kebetulan lalu dan singgah kat  R&R..mana ye?..lupa nama tempat. ala..haiwei tepi bukit subang tu laa..taim lanch pulak. singgah kat situ..tengok2 apa menu nak lanch hari ni. intai-intai..ada satu kedai jual masakan  "asam pedas muar" tapi kedainya..macam iyer tak iyer aje ada jual makanan. sempoi aje..Tapi ramai pulak orang memesan makanan dari kedai tu. Apa lagi..kami pun nak cubalah..tes pawe masakan kat situ..
Ghupanya sedap wei..sampai mintak nasi tambah ler..

Ini aje set menu dia...asam pedas ikan kembong, telor dadar panas..goreng masa tu jugak dan sambal belacan. Hirup kuah sampai licin u...sluurppp..wehhh..

6 comments :

  1. kat mana ni kak? Ella mmg peminat asam pedas no. 1.

    ReplyDelete
  2. kat hentian el nino..highway sungai buloh ke shsh alam..

    ReplyDelete
  3. salam kak yon...nantilah kita jumpa sama-sama geng sehati sejiwa..tak pun masa umah kak yon tu siaplah panggil kami suruh kemas pastu bagi makan.

    ReplyDelete
  4. Wow..kesukaan saya tu asam pedas. SElalu masak sendiri jer. nanti nak try cari kedai tu..nak try makan kat sana.

    ReplyDelete
  5. salam ina..
    boleh..boleh..

    ReplyDelete
  6. cempaka..
    try..jangan tak try.
    cempaka duduk mana?

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..