*

Monday, 24 January 2011

birokrasi

Salam..
Hari ini  berurusan dengan bank lagi. Seperti biasa..kali ini menunggu sampai 3 jam..pastu  tak selesai lagi urusan. Kena sambung lagi esok..huhuhu
Yelah akak paham..lain bank..lain pulak birokrasinya  : (

16 comments :

  1. lamanya kak..sampai 3 jam...

    ReplyDelete
  2. benda2 camni la yg sgt2 menyakitkan hati!!

    ReplyDelete
  3. 3 jam kak? Sabarnya akak ye. Kalo ella mesti awal2 dh angkat kaki. hihi

    ReplyDelete
  4. Haah munna..kena sabar banyak2..

    ReplyDelete
  5. ye suichi..sakit hati betul.nak buat camne..kita perlukan dia kan..

    ReplyDelete
  6. nak wat camne kakchik..dah terpaksa..kena tunggu jugak laa..

    ReplyDelete
  7. betul la
    saya sendiri sangat malas nak ke bank
    sangat tak selesa menunggu kat dalam tu

    ReplyDelete
  8. betul tehr.kalau urusan biasa senang o9 saja.malas nak kebank slalu.tapi bila melibatkan urusan penting..kena ngadap jugak pengurusan di situ.

    ReplyDelete
  9. betul2....bende tu bl setle kejap je...tp diorang buat bnde tu jd lme...tension...huhuhu

    ReplyDelete
  10. kurekure..
    dierang suka2..ikut suke dierang..

    ReplyDelete
  11. lama tu kakyon, sampai 3 jam? yelah...lain bank lain gayanya~

    ReplyDelete
  12. Birokrasi yg mmg menyusahkan!

    ReplyDelete
  13. azzey..
    birokrasi..
    bkos aiam nobodi..

    ReplyDelete
  14. pling x best menunggu di bank lah..huuhuuu

    ReplyDelete
  15. kira..
    kalau menunggu nak dpt duit takpekan..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..