*

Monday, 6 December 2010

majlis dah selesai



Salam dan selamat sejahtera..
Alhamdhulillah..Leganya rasa..bila semua urusan sudah selesai. Syukur sangat.. majlis yang kami adakan secara kecilan berjalan seperti yang dirancang. Keadaan cuaca pun sangat baik. Walaupun kehadiran jemputan tak mencapai sasaran..maklumlah bulan Decemberkan.. kan cuti sekolah..ramai orang pergi bercuti dan memang banyak majlis kenduri..jadi ramai yang tak dapat datang, tapi kemeriahan tetap ada. Semua adik beradik, sanak saudara,ipar duai hadir meraikan majlis kami.

Seronok sangat. Tidak ketinggalan juga kawan2 blog yang turut hadir..aton dan adik...kakcik,abangcik dan aiman..marsya n family. Terimakasih ye..sudi datang. Minta maaf.. kalau tak cukup layanan ye... sayang uoll..hehe

Seperti majlis perkahwinan anak-anak akak yang lepas..artis Elyana dan Omar Abdullah tetap hadir..
Sayang pulak tak sempat ambik gambar guna kamera akak. Kena tunggu gambar dari cameraman siap..baru tahu ada gambar diaorg ke tidak..


6 comments :

  1. salam kak yon..hai sempat lagi buat N3..ini mesti badan penat tp x blh tido..
    tahniah ye kak..jgn bimbang..makanan sedap layanan mesra..cuma x leh lama sbb cucu dah mula naik pelamin hehe

    ReplyDelete
  2. w'slm ton..macam tak puas aje jumpa. yang penting ikatan tetap tersimpul rapi ye..terimakasih sudi dtg.ingatkan anak kita yg naik pelamin..rupanya cucu aton naik pelamin jugak..hehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah kak.
    terima ahli keluarga baru.

    selamat beristeri-rehat. mesti penat lambat nak hilang...

    ReplyDelete
  4. terimakasih azrina.penat memang penat, yang heran.. b'BW tak penat..hehe

    ReplyDelete
  5. ramai la kak semlm. Smpai kena q nak parking. Hehe .. Anyway kak, mkn sgt sedaps. Hehe ..

    ReplyDelete
  6. yeker ella? akak tak makan pun! dah petang, tinggal koret2..baru akak makan..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..