*

Thursday, 23 December 2010

Dividen ASB

Salam...

  Dividen ASB sudah di umumkan beberapa hari lalu. Alhamdulillah..memang berbaloi.. kalau menyimpan di  ASB...dapat pasif income 7.5% dan bonus 1.25%....

Tengah berkira-kira nak buat apa dengan  dividen ASB nie? Hasil ronda-ronda carik maklumat..ada disini ..besh jugak kan, agaknya lar.. sesekali tukar cara pelaboran..

Anda macamana pulak..kita sharing2 kat sini..

10 comments :

  1. orang mesti tengah ramai .tunggu reda baru pergi update buku...



    hati riang gumbira ni kak.....



    tak nak cuba PMutual pulak ke kak ?

    ReplyDelete
  2. semua org tengah tunggu dgn hati fiang gumbira..:)

    Ada jugak beli sikit azrina..pulanganya tak berapa memberasangkan..

    ReplyDelete
  3. selalu melabur kat supermarket je
    hahaha

    ReplyDelete
  4. sesaklah bulan satu kat bank dan pejabat pos nanti. untung besar siapa yg banyak menabung.

    ReplyDelete
  5. @ tehr..
    semasa anak masa kecil memang bgitu,tak sampai hati..hehe

    @ ella..
    tahun depan lagi gembira..nak pilihanraya..hihi

    @ seri..
    menabung jangan tak menabung,dlm ramai2 yang bersesak tu..ternmpak pulak seri ada kat situ..ngeeee

    ReplyDelete
  6. masa nak kahwin aritu dah abis keluarkan. so tak dapat apa2 lah tahun ni. sayangnya..

    ReplyDelete
  7. takpe wandini..pelan2 kumpul lagi..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah, rezeki hujung tahun.. bolehlah tersenyum sikit..
    saya pun melabur asb dan public mutual juga.. saham sykt pun ada beli sikit.. cuba2 pelaburan baru mana tahu menguntungkan walaupun tahu ada risikonya..

    ReplyDelete
  9. Alhamdhulillahh..bagusla Hanis.beringat untuk masa depan.
    kira ok la tu..apa salahnya mencuba kan! jamgan cuba skim cpat kaya sudah!..nnti modal kemana..untungnya memang takde..hehe
    Akak tak pernah main saham..jadi tak tahu macamna risikonya..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..