*

Tuesday, 2 November 2010

tulisan buruk!

Alangkah beruntungnya orang2 yang mempunyai tulisan tangan yang cantik dan unik ye! dia bangga mempamerkan tulisan tangan nya di mana saja dan bila2 masa saja..

Bagaimana pulak dengan orang yang mempunyai tulisan tangan yang buruk..hahaha
Nak menulis depan orang pun malu..takut di tertawakan..hahaha. segan nanti orang kata.. "makk aii..tulisan budak ni macam cacing kerawit kepanasan "...kahkahkah


gambar ihsan google

Semalam pesan  pada oya..kakyon nak suruh dia tulis kad jemputan untuk kawan dan kenalan keluarga.
Dia kata...ala ibu tulislah sendiri..tulisan adik buruk lah.
Eh! tulisan ibu lagi buruklah!
dia kata..suruhlah papa tulis...
Ala.. tulisan papa lagi buruk!
kihkihkih..kami ketawa..
Habis kalau semua orang tulisan buruk..sapa yang nak tulis tangan ni ?
dia kata.. suruh lah along...angah..ateh !
Ermmm..kalau nak nunggu suruh dia org yang tulis..tak berposlah jawabnya..
dia kata..nantilah adik taip aje..pastu tampal kat sampul..kan senang. taklah lengoh nak menulis satu2..!
heheheh...senang ajekan..selesai masaalah.
kesimpulannya..segala kekurangan, kelemahan yang ada, ada cara untuk menutupnya  dengan alasan tersendiri..

6 comments :

  1. haha.. tulisan rongak dulu masa kecik2 lagi buruk.. wakaka.. kejap besar kejap kecik..lps tu senget sana senget sini..wakaka..

    ReplyDelete
  2. kira oklah tu..
    nenek pulak..sampai cikgu suruh tulis ayat penuh satu bukulah...wakaka..

    ReplyDelete
  3. tulisan GKSB kalo time kalut2 memang buruk

    ReplyDelete
  4. Betul! type je.. lagi kemas dan cantik.. hehe

    ReplyDelete
  5. asal boleh baca aje.. sudahlah kan gadis!

    ReplyDelete
  6. Amni,
    alasan uang menasabah..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..