*

Tuesday, 16 November 2010

Shopping..less 30%

Hati bertambah gumbira lagi..hari ini bodyguard kakyon, Oya cuti..heheh. Adalah kawan nak ajak jalan-jalan cuci mata kat One Utama. Ubat reles tension kan jalan-jalan cuci mata. Tapi ni bukan sesi cuci mata..tercuci dompet sekali..hihi
Tujuan nak carik benda lain..terembat benda lain pulak. Kalau dah rezeki Allah nak bagi..benda yang tak dirancang..InsyaAllah..mampu kita miliki. Sebenarnya kakyon dah lama berhasrat  nak memiliki satu jenama henbag nie. di sebabkan harganya yang agak mahal.. kakyon tanggohkan dulu  hasrat itu. Hari ini.. terlalu pulak depan kedai henbag itu lagi..alamak!  tercabar betullah perasaan akak nie..tak tahan! nak jugak! nak jugak!..heheh. alah..akak malas nak pk panjang2..beli ajelah..

Yeye aje.. budak tu amik stok..balut elok2..pastu kata.. kak! beg ni tinggal 2 bijik aje..satu desplay satu lagi yg nie..kalau betul akak nak, akak datang minggu depan ! minggu depan ada sale 30%  kak! saya simpankan untuk akak !
Eh! yeke nie dik ? ye kak! akak datang aje minggu depan..boleh jimat dekat RM500 kak !
kakyon ngan Oya senyum ajelah..heheh..
Wishlist akak hampir tertunai..

4 comments :

  1. Nak tau .. nak tau. Pe benda tu?? Nak la menyibuk gak!! Hehe ..

    ReplyDelete
  2. Wah..seronoknya Kak Yon.

    Bagus promoter macam tu. Saya nak agak eh kak..

    Adakah Gucci, LV, Prada ? hehe..tak mampu saya kak..

    ReplyDelete
  3. ella..jom gi nak 18hb nie..

    ReplyDelete
  4. azrina..
    coach..beli kongsi dengan Oya..boleh tukar2 pakai. Ni untung ada anak perempuan ek..boleh kongsi henbag..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..