*

Sunday, 14 November 2010

rindu sangat

Tetiba terasa sangat rindu kat suasana di taman perumahan rumah lama. Rindu kat kawan dan jiran setaman. rindukan keramahan dan kemesraan mereka. maklumlah sudah bertahun-tahun tinggal di situ..kami dah akrab seperti saudara sendiri.
kat sini..kehidupan jadi sunyi sepi..takde jiran nak di ajak berborak..jauh sekali nak bergossip..hehe. yang ada hanyalah seorang apek kat depan rumah tu..yang bolehlah buat bertukar-tukar senyuman sumbing..huhuh


kalo beritau papa..dia kata..ini pilihan awak kan..awak yang suka sangat nak pindah sini...jadi jangan nak komplen ye..ahkak jugak yang kena..: (

sabar ajelah!! sabar tak sabar..memang tak sabar ni.. nak menunggu tahun baru.

8 comments :

  1. tak lama lagi mungkin ramai yg pindah masuk....

    sabar ajelah kann..

    ReplyDelete
  2. Rindu itu adalah hal yang wajar apalagi dengan sosok yang kita cintai

    ReplyDelete
  3. azrina..apa pun yang kita lakukan..memang kena banyakan bersabar..:)

    ReplyDelete
  4. akak rindukan kemeriahan seperti dahulu..

    ReplyDelete
  5. kak, definitely tkkan sama mcm dulu. prcayalah, ella dh rasa.

    ReplyDelete
  6. salam kak yon...

    sedih baca n3 akk kali ni..mesti akk rasa sunyikan..sabar yea kak..nanti ramai le kwn nanti...

    ReplyDelete
  7. betul ella..yg patah akn tumbuh..yg tumbuh takkan sama..

    ReplyDelete
  8. w'slm lina,
    memang sunyi kat sini lina..kan bes kalo dapat dkat dengan lina ek..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..