*

Saturday, 20 November 2010

kehidupan baru

Kemas-kemas halaman rumah yang sekangkang kera nie..cantas2 apa yang patut dan bubuh sedikit baja. Pokok2 ni pun macam baby..nak di belai2 dan di manja..kalau tak tumbesaran nya pun terbantut..heheh
Tengok pokok yang lepas di cantas bertunas baru..rasa seronok dan gembira..sbb lepas ni mesti mengeluarkan bunga yang lebih banyak dan segar..begitu lah ibaratnya kehidupan ini kan.. Selepas apa yang kita lakukan..sorong tarik, tambah tolak..darap campur..pasti ada berubahan baru dan mendapat balasan dan ganjarannya..

2 comments :

  1. aktiviti seperti ini boleh dijadikan terapi minda juga..penat2 bekerja...damai je rasa bila tengok pokok2 yg menghijau ni kan..

    ReplyDelete
  2. sekamar rindu..aktiviti yang tak keluar belanja..tapi bolih menyihatkan tubuh badan juga..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..