*

Monday, 8 November 2010

Gambar Kenangan part 1

Hari ini memunggah segala khazanah, harta karun dalam cik lappy ni. Penuh sangat dan sarat dengan muatan ntah apa2..sampai tak boleh nak lalu..berat yang amat sangat. Banyak harta karun yang akak buang. korek punya korek..terjumpa lak gambar kenangan..tahun bila ntah. tengoklah terer  ke tak terer cucu-cucu akak ni..hihihhi..sampai atuk pun termenung sambil menepok dahi..heheheh


Inilah harta kakyon..buat penghibur hati.. 
macam-macam gaya ada..tak termasuk yang sorang lagi tu..hehe

4 comments :

  1. Hehehe .. penyeri hidup kita ni kak yon. lengkap!!

    ReplyDelete
  2. ololo..comel btol pakat2 naik moto ramai2..

    ReplyDelete
  3. ella..terhibur hati melihat keletah diaorg..

    ReplyDelete
  4. Has..mintak2lah sampai besar..diaorg pakat elok2..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..