*

Thursday, 4 November 2010

darah naik

Sudah biasa duduk berehat dan bersantai..tetiba terasa banyak sangat kerja nak dibereskan. Hanya tinggal tak sampai sebulan..banyak lagi kerja yang belum selesai. Jangan fikir banyak2..nanti darah naik!!..huhuhu. Memang pun darah dah naik tinggi ni..setinggi air banjir yang naik kat kedah tu..dalam kepala hotak ni pulak..dah macam tsunami dan meluap-luap macam gunung merapi kat indonesia tu nak meletus..heheh. Walau bagaimana pun situasinya..perancangan mesti di teruskan dan harap-harap, insyaallah.. semuanya berjalan dengan lancar.

Oleh kerana tekanan darah dah naik..hari ini berehat-rehat sahaja di rumah..

2 comments :

  1. Alahai kekanda, cool down sikit eh. jaga diri tau.

    Sayang kekanda. hehe ..

    ReplyDelete
  2. selagi tak selesai..nak tidor tak ngantok..nak mkn tak tak lapar..hehe
    terimakasih. teringat cucu akak. kalau akak marah dia, dia akan kata.."tak sayang kita ke"?

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..