*

Thursday, 7 October 2010

sambung kisah kenilai 3..

.....sampai aje kat rumah, buatlah kerja pengukuran. hehhe..macam kontraktor pulak. Bapak, mak n anak sekali sibuk. Bapak yang ukur..emak yang cakap..anak yang tulis..lengkap. Dah siap ukur semua..tipon budak indon yang keja kat kedai tu..siap pesan kat dia, suruh tukang jahit bangla tu jahit elok2..cantik2. Ok kak.. kita buatkan..sehari siap..katanya.
Seperti yang dijanjikan..pergilah ambik langsir tu.
Fuyoo..cantik! pada pandangan mata akak lah.
papa pun kata.. lawaa!.
Sampai rumah..tak saba2 nak pasang.
Takkan nak pasang sekarang?  tunggulah harinya nanti!
ahh! dah siap.. pasang ajelah!
nak buat apa tunggu2 lagi!
tup..tap..klik..klak..bung..bang..bengonggggg...
aduhh!!!..apasal terlebih panjang ni....
memetor-metor.. akak marahkan si indon dan si bangla tu..papa pun terkena tempias sekali..huhuhuhu..
geramnya..
Cuba ukur semula..kan  boleh suruh dia alter! ayat nak bagi akak ni sejuk hati ler tu..
taktau camne bolih salah bagi ukuran tu. bila disemak balik, apa yang di catit kat kertas tu tak sama dengan apa yang di ukur. Ini lah akibatnya..kerja yang sepatutnya boleh di buat sorang..di buat ramai2..hehheh

2 comments :

  1. akak..letakla gambo langsir tu..

    ade award utk akak..

    http://myapeapeaje.blogspot.com/2010/10/are-you-beautiful.html

    ReplyDelete
  2. nanti akak tepek ekk..
    terimakasih bagi award tu.nanti kak wat n3..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..