*

Friday, 15 October 2010

pergi IKEA lepas tension..

Biasala..kalau tengah tension ni..
klau tak makan..shopping..
kalau tak shopping pun..dapat jalan cuci2 mata pun... jadilah..

papa !..boleh tak hantar/teman kita pegi IKEA ?
nak ngada2..bukan tak bleh drive sendiri..
Hari ini harijumaatlah..nanti takut tak sempat balik nak solat jumaat!
Alah!..kita pergi kejap aje..nak beli langsir..
aik! langsir lagi? Hari tu kan dah beli kat nilaii !
Itu langsir lain..yg ni langsir lain!

Susah/malas juga nak xplain banyak2..huhu. bukannya dia nak paham/atau buat2 tak paham?
 Dah selamanya kita buat benda yg sama kan..takan tak paham2!!..aduhhh..!!

Kononnya.. 
benda yang nak di beli cuma day curtain saja..bila dah mencuci mata..mata pun terus jadi terang. selimut, pengantung serbaguna dan refil pelekat habuk pun akak rembat.

Pada akak IKEA ni dah sinonim dengan akak  berkaitan day curtain nya. Kak dah guna day curtain nya sejak IKEA mula beropeasi lagi. Walau pun cuba nak tukar beli dikedai lain..tapi tak sama dan akk rasa serba tak kena. Beli yang IKEA punya..baru rasa ada kelass gitu mak!...harga pun tak mahal..cuma RM34 untuk 2 helai..murahkan!

2 comments :

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..